mandag den 14. august 2017

I denne uge #16

Endnu en uge er gået - og en smule til, så det er blevet tid til højdepunkter. I denne uge:

Har jeg bandet fysiologi og farmakologi langt væk. Jeg havde ikke én, men hele to eksamener i det henholdsvis tirsdag og onsdag – det var ikke umiddelbart en helt positiv oplevelse og jeg skulle jo også læse til dem.

Brugte jeg noget af tiden på at læse udenfor på et tæppe på græsset mens Charlie var ude. Han var lettere forvirret over det, men hyggeligt var det nu altså alligevel.

Cyklede jeg direkte fra uni efter eksamen til et Zapdos raid – prioriteterne er bestemt i orden, haha. Derefter måtte jeg rundt efter et par pakker, endnu engang.

Tog jeg rejsen til Skive med toget. Det er 3,5 timer og det er lettere udmattende, men frem kom jeg og dagen efter ankom Tobias også til Skive.

Vendte vi fredag næsen mod Svalereden Camping ved Sæby nær Frederikshavn. Det var i hytter med min mor og hendes mand, samt de børn og partnere der kunne. Vi var 10 afsted og på trods af noget ret træls vejr lørdag, var det en hyggelig weekend med grill, ture på stranden, smukke solnedgange, spil inde i hytten og minigolf.

Kørte vi forbi Store Blåkilde ved Rebild Bakker på vej hjem. Der er super smukt og så blev Tobias og jeg sat af ved min far hvor den primært stod på afslapning resten af dagen.

Prøvede jeg at være diskret da jeg skulle ud og have noget at drikke så jeg ikke skulle bøvle alt for meget til kæresten. I stedet formåede jeg at vælte og smadre en lampe. Det der med at være diskret er bare ikke lige mig.